Какво представлява дисплейната мрежа на Google?
Google Display Network е мрежа от повече от два милиона сайта и приложения от цял свят, в която рекламите ви могат да се показват. По данни на Google, дисплейната мрежа достига до 90% от всички интернет потребители! Звучи внишително, нали :)
Богатият избор от рекламни формати на Google Display Network позволява на рекламиращите да достигнат до потенциални клиенти където и да са и каквито и устройства да използват. Разнообразните възможности за таргетиране гарантират (при правилното им използване, разбира се) прецизно достигане до целевата аудитория, което оптимизира разходите за реклама и генерира максимум конверсии за бюджета, който е предвиден.
Защо е полезно да използвате дисплейната мрежа?
Един от основните плюсове е възможността да разширите обхвата на кампаниите си през различни устройства, като така достигате до различни типове потенциални клиенти. Независимо дали искате да се рекламирате локално, регионално или глобално, дисплейната мрежа ви предоставя необходимите механизми да настроите кампаниите си точно така, както искате и както би било най-ефективно.
Други важни преимущества на рекламата в дисплейната мрежа на Google са:
На какво е важно да обърнете внимание, когато създавате кампании за дисплейната мрежа
Ремаркетинг (ретаргетинг). Това е добър вариант за създаване на първата ви кампания. Ремаркетингът позволява да достигнете до потребители, които вече са били на уеб сайта ви. Настройките позволяват да изберете точно определени потребители, на които да показвате рекламите си, например такива, които са разгледали уеб сайта, но не са купили нищо (ако рекламирате електронен магазин).
Използвайки ремаркетинг кампания, вие ще продължите да достигате до тези потребители, дори след като са затворили сайта ви, като по този начин ще останете в съзнанието им. Като правило този вид кампании водят до повече конверсии в сравнение с другите методи на таргетиране.
Проследяване на конверсиите. Възможностите на платформата позволяват проследяването на конверсиите в детайли за всяко от разположенията, на което рекламите се визуализират. Това е важен показател, по който можете да прецените кои разположения са по-подходящи и да насочите към тях ресурсите си.
Изключване на местоположения. След като проследите конверсиите си за някакъв период от време (обикновено 2 седмици са достатъчни) и добиете обективен поглед върху това, кои разположения са подходящи за рекламите ви, ще имате възможността да изключите от кампанията си тези, които не носят конверсии.
Различните формати. Повечето сайтове не поддържат всички възможни формати, които Google Display Network предлага. Ако не подготвите рекламите си във всички възможни размери и формати, със сигурност ще пропуснете импресии и потенциални конверсии.
Тествайте, тествайте, тествайте. Няма универсална формула за успешна рекламна кампания в Google AdWords. За да започнете и да не хвърляте пари на вятъра, трябва добре да познавате платформата и възможностите й. Дори тогава има период на настройки и тестване, които не могат да се избегнат. Добрата новина е, че с всека следваща промяна, която е направена на място и е съобразена със събраната до момента информация, ще прави рекламната ви кампания все по-успешна!
Вашата оценка: