Дизайн
18.09.2020
Нов сайт. Супер! Но, кога?

Много често се срещат фирмени сайтове, които не са обновявани от години. Таа, кога идва точния момент за нов сайт? Кои са факторите, които налагат направата или редизайна на фирмения уебсайт? 

Ще изложим някои индикатори за това:
 
Остарял дизайн. 
Общото правило е, че на всеки две години, трябва да има обновяване на визията на сайта. Вашите потребители трябва да виждат, че се случва нещо ново при вас и че търпите развитие и по отношение на онлайн присъствието си. В областта на уеб дизайна също има тенденции, сменят се концепции и цветове, добре е да бъдете актуални и в крак с онлайн модата.

Неподходяща навигация и нужда от нови функционалности. 
В това отношение винаги има какво да се направи. При навигацията също има масови промени, например падащите менюта са минало. Навигацията е свързана и със структурата на сайта и оттам е важна за оптимизирането му за Google. 

Управление на съдържанието. 
Ако имате нужда постоянно да обновявате информацията в него, например да въвеждате и редактирате продукти, регулярно да публикувате промоции и фирмени новини, това няма как да стане без системата за управление на съдържанието. Чрез нея ще имате контрол над сайта си и работата по него ще се може да се извършва от Ваши служители. 

И все пак кога да се направи новия сайт, след като знаем, че това вече е необходимо? 
Веднага щом има поставени цели - какво искаме да постигнем с новия си сайт, определен бюджет, ясни срокове. Не отлагайте, всяко едно предимство пред останалите брандове, води до повече продажби, това важи и за онлайн присъствието Ви.  

С такава цел пристигнаха при нас компанията за счетоводно обслужване – ASV. Като към задачата добавиха и изграждане на нова корпоративна идентичност и последваща дигитална комуникация чрез възможностите на Google Ads.

Сайтът се превърна в един от любимите ни проекти, може да се убедите защо сами тук: https://asv.bg. Макар и в сфера на правила и закони, семейният бизнес на нашите клиенти успя да ни вдъхнови. Крайната цел беше цялостната визия да отговаря на настоящия статус на компанията. 

Имате и нужда от подобна промяна? Усещате ли, че е назрял моментът за нов сайт или/и ново лого? Не се колебайте да ни потърсите!  

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: 5 / 5. Гласувания: 41

Бъдете първият, който ще оцени тази статия.