Пробвали ли сте да обясните на баба си какво работите?
Неща като таргет, енгейджмънт или копирайтинг по-скоро звучат като тотални измишльотини на една възрастна дама, която бързичко би сменила темата с „Гладен ли си?“. А, след някой друг ден ще я чуеш как гордо разказва на съседката, че работиш „компютри“.
Ех, подкупени с мекички, прощаваме всичко, няма как! :)
Истината е, че макар и на светлинни години от повечето ни роднини, дигиталният маркетинг заема все по-почетно място в света на всяка услуга или продукт. С каквото и да е свързан вашият бизнес, голяма част от конкурентите ви вече са там. Така че, колкото и заплашително да изглеждат всички тези бутончета, падащи менюта и хвърчащи “емотикони” насам-натам, те са начин да заявите смело кои сте и защо сте важни! :)
Нека ви върнем още веднъж назад към детството и ви припомним за неотразимата класика в игрите – Супер Марио. Италиански водопроводчик, който с цената на всичко трябва да спаси сладката принцеса, преодолявайки препятствията по пътя си. Спомнете си играта, когато искате да си представите метафорично дигиталната си стратегия. Знаете крайната си цел (принцесата), но е невъзможно просто да отидете при нея. Предстоят ви редица премеждия, а междувременно трябва да събирате и златни монети. Работа, която няма да дадеш на баба си, нали ;) ?
Независимо за какво се борите – повече клиенти, признание или да задминете конкуренцията, поставянето на ясна цел в дигиталното пространство повишава многократно шансовете ви за успех. Дигиталната стратегия се прави на база на прецизен план, поставяне на ясни цели, върху които да се фокусирате и изберете най-ефективните канали и инструменти в уеб за постигането им.
Качественото съдържание, подборът на ключови думи, оптимизация на уеб сайта, стратегическото и творческо поддържане на социални профили и генериране на трафик към уеб сайта ви, стимулиране на продажбите, са само част от компонентите, които участват в изготвянето и изпълнението на вашата дигитална стратегия. Важно е да се обърне специално внимание на всяка една от тези части, ако искаме нещата да се случат наистина с пълния си потенциал.
Всъщност множество проучвания показват, че дори в световен мащаб около 50% от компаниите нямат ясно дефинирана стратегия за дигитален маркетинг, въпреки че повечето от тях са активни онлайн. Богатият ни опит също потвърждава тази статистика – често се срещаме с нови клиенти, които до момента не са имали ясно разписан план за действие. Затова, преди да обясним как да създадем успешната дигитална стратегия за бизнеса ви, трябва първо да разберете защо е необходима.
И за финал, да имате ясно разбиране за това, което правите днес, както и план къде искате да бъдете утре, е ключово за успеха на дигиталния маркетинг. :)
Заповядайте при нас, ще поговорим, ще ви консултираме и заедно ще изградим вашата дигитална стратегия за комуникация.
А, целта ви може да бъде различна - от по-високи продажби, по-голям оборот, лансиране на нова идентичност, промоция на нова серия или отделни продукти, до излизане на нови пазари и т.н.
Очакваме ви!
Вашата оценка:
Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: