През 1890г. щатска фирма наема афроамериканката Нанси Грийн да рекламира смес за палачинки, през образа на Aunt Jemma/Леля Джема.
Говори се, че тя е придала идентичност на продукта и е повлияла милиони хора да си го купят в последствие. Също така, за нея се знае като за първия (афроамерикански) модел, който е повлиял на поколение американци да си купуват готова смес за палачинки и дори е наградена със сертификати и медали за това. В света на маркетинга тя е един от ключовите пионери.
Симпатичната леля обаче е на път да се оттегли, заради символа на расова дискриминация, която носи. По пътя си обаче дори няма да е сама. Uncle Ben's, сладките Beso de Negra и още няколко бранда ще придружат милата дама.
Едно е ясно, протестите за равноправие в САЩ вече дават отражения и на бизнеса, след като брандове преосмислиха стратегиите си и решиха да променят или изцяло да премахнат от асортимента си някои стоки, свързани с расизма и несправедливостта в обществото. Това е защитна реакция, която гарантира на компаниите, че няма да си навлекат потребителското недоволство.
На родна територия, никой не заплашва „циганската баница“, но покрай цялото това нещо се затвърди "кой е шефът в рекламата". Обществото все по-ясно дава гласност на желанията си и това си личи не само от случващото се това лято по площадите и крайбрежните линии.
Какво може да очакваме?
Брандовете все повече трябва да умеят да усещат накъде духа вятърът на промяната и в най-добрия случай да изпреварват събитията. Фактът, че някои от родните марки до ден днешен дори не вярват в силата на социалните мрежи и интернет комуникацията, само по себе си говори много.
Отделният потребител все по-често отказва да се припознае като „25-40г., жена, градски тип, с активен начин на живот“. Често той има открита позиция, която иска да преоткрие в бранда, който ще избере от рафта. :)
Днес, повече от всякога, потребителите диктуват следващите ходове на марките, тяхната комуникация, техните послания, дори техния стил.
1. Защо е важна превантивната медицина?
Защото скринингът и ранното откриване на заболявания като диабет, сърдечно-съдови заболявания, рак са от изключителна важност. Превантивната медицина има за цел да насърчава здравето и да предотвратява болести и увреждания. Превенцията е свързана и с познаването на индивидуалния риск от развитие на определени заболявания.
2. Какъв друг иновативен тест искате в портфолиото на медицинския си център?
Тест, който да определя какви са нашите индивидуални потребности от щастие и който да ни дава насоки как да си го набавяме, т.е. къде точно да влагаме положителната си енергия, за да се чувстваме щастливи и да творим прекрасни неща :)
3. Вярвате ли в чудеса? И защо?
Вероятно има хора, на които ненадейно им се случват чудеса. На нас също се случват, само че преди това трябва здраво да сме поработили за тях.
4. Какво е най-голямото удовлетворение във вашата работа?
Предизвикателството пред нас е да мотивираме хората да полагат усилия за опазване на собственото си здраве, както и здравето на близките си. Когато го постигаме, сме щастливи :)
5. Защо избрахте нас за ваша дигитална агенция?
Всъщност, имаме зад гърба си много години съвместна работа и много успешни проекти. Вече не си спомняме защо сме ви избрали първия път, но знаем защо всеки път ви избираме отново - защото и вашето желание да успяваме е също толкова силно, колкото и нашето.
Закъснелите абитуриенти
И закъснелите балове минаха - време е за сериозната част от живота.
Вадете дипломите – ще кандидатстваме!
Началото ще е бързо, краят ще е сигурен, медалът е само за мен – аз съм Овен!
Телецът инатливо глади банкерските си ризи, трябва да е подсигурен за бъдещето.
Близнаците още се чудят – ПР или журналистика. Но балът май ще им стигне само за водещ в „Радио Ереван“.
Ракът май ще кандидатства за всяка една специалност, която може да се учи от вкъщи.
„Като лъвовете“ се завръща на екран. Час и половина – голямата сцена, голямото шоу, голямата, лъвската слава.
Бъдещият ХЕИ инспектор втори ден пробва различни дезинфектанти, докато междувременно проверява документите за кандидатстване на всички зодии.
Новата "Коко Шанел" вече е приета и спокойно може да си сложи перлите.
Скорпионът е скрил във вътрешния джоб на шлифера си резултатите от изпитите. Никой не трябва да разбира, че ще става шпионин.
Стрелецът стяга куфарите и се сбогува с всички – ще учи „Философия“ в Австралия.
Държавната администрация е във възторг! Козирогът се впуска в административни структури, създадени със закон.
Водолеят е над нещата, висше не му трябва, направо стартира 5 нови старт-ъп-а, воден от оптимизма си.
Рибата е на принципа „Полят изпит, взет изпит“ , все ще изпие нещо за душата.
Хайде, на добър час!
Вашата оценка: