Новости
23.06.2020
„Calipers TIMES“ юни/2020″

Юни е шестият месец от годината и всъщност кога преполовихме годината? Цифрата шест винаги е носила със себе си специално значение. В училище ни убеждаваха, че това е най-високата оценка, която можем да получим. Хубаво, че по-късно разбрахме, че в живота няма отличници, а най-високата оценка далеч не е шестицата, изписана прилежно в бележника. Най-високата оценка е онази, която сам даваш на себе си. :)

Юни е тук изпълнен с толкова много обещания - за лято, за красиви залези, за откраднати целувки, първо море за сезона, боси крака и надежда за много усмивки.

За нас юни пристигна слънчев, напук на мрачното време. Донесени много теми за размисъл, надяваме се да ги споделите с нас!

Важността на корпоративната идентичност

За да създадем положително и трайно впечатление за бранда си, корпоративната му идентичност трябва да подсилва имиджа, както и да спомага за развитието на различните маркетингови дейности в същата тази компания. Стойността на корпоративната идентичност е неизмерима: нейната стойност се увеличава всеки един път, когато тя бъде представена по правилен начин и съответно нейната стойност спада, когато се използва и бъде поднасяна неправилно.

Бихме казали, че това е физическият облик на вашия бранд. Обикновено това включва лого и поддържащи допълнения, като: фирмени бланки, визитки, уеб сайт и др., като всички те са систематизирани и изградени по определени идентични правила. Тези правила уреждат това как една корпоративната идентичност бива поднесена на аудиторията, как бива застъпена в дизайн за печат, фирмени цветове, шрифтове, оформления на страници и всички други медийни апликации, които поддържат визуалната и помагат на вашите потребители да запомнят и съответно предпочетат именно вашата марка.

Корпоративна идентичност е външният вид на вашата марка. Тя е тясно свързана с идентичността и имиджа й.

По корпоративната идентичност посрещат, по качествата изпращат!

Накратко, корпоративната идентичност е това, което искате вашите клиенти да мислят за вас и вашата компания. Една силна и издържана корпоративна идентичност дава гаранция, че фирмената идентичност, към която вие се стремите е в синхрон с имиджа на вашия бранд в съзнанието на потребителите. Създаването на корпоративна идентичност за аптеки RX, включваше създаване на имидж в съзнанието на клиентите, а това изисква внимателно планиране и е трудоемък процес. Запознахме се техните бъдещи цели, помислихме всички канали и материали, чрез които ще се свързват с клиентите си и чак след това създадохме работен план и поставихме идеите в действие.

Поканихме Мартин Величков, Управител на Еуралис Семена:

1. Ако притежаваше „вълшебното бобено зърно“ какво би си пожелал?

Труден въпрос. Аз съм от хората, които не вярват много в чудеса, затова и не пускам тото например. Но живеем в свят в който освен многото прекрасни неща се случват и много гадости, и бих си пожелал гадостите просто да изчезнат.

2. Ако ти се отдаде възможност да създадеш хибрид на себе си, как би изглеждал? а. Ален Делон б. Илън Мъск в. Джокович г. Някой друг

Щом е хибрид, по презумпция трябва да е подобрена моя версия. А има ли по-добра версия от децата?

3. На полето или в града?

Града :)

4. Отглеждаш ли собствена реколта?

Реколта, не. Отглеждам едно цвете и три кактуса. В интерес на истината аз съм икономист по професия и попаднах в сектор „Селско стопанство“ съвсем случайно преди около 10 години.

5. Защо избрахте нас за вашата дигитална агенция?

Професионализма, подхода и желанието Ви да вникнете в един много специфичен и различен сектор. А и вярвам, че процеса по избора е взаимен.

https://www.youtube.com/watch?v=cJDNCpFlje8&feature=youtu.be

https://seizetheawkward.org/?fbclid=IwAR3ek38QxIirnUGW2gyy8tTwWH7nTknKmSJoB62kq4AuGelxRjrctFbPYZ4

Юни месец – време за море, коктейл и шанс всички
да напуснат 12-те дома!

Овенът още с отварянето на очи има план за действие… и до тук!

Телецът се заема с храната, сандвичите и пухкавите възглавнички за из път.

Близнаците още не са сигурни в коя посока да тръгнат, но ще им простим – млади са.

Ракът вече се сбогува с роднините през сълзи и ги снима за спомен.

Неочаквано се появяват бански на коронки. Ех, този лъв!

Изведнъж всички получават списък какъв багаж да приготвят. Подпис: Ваша Дева.

Везната забелязва, че в списъка няма достатъчно рокли и опитва да се уравновеси пред огледалото.

Скорпионът я избутва и започва да вика „Дама пика“, тъй  като се съмнява, че всичко това е истина…

Стрелецът е в ШОК! Как така ще пътуват само до морето?! Така няма да има време да прочете и една философска книга!

Козирогът гледа отново мрачно – няма да може да свърши всичката работа, която сам си е създал!

Водолеят е извикал новият си приятел – змиеносеца, който никой не познава, камо ли пък харесва!

Рибата като цяло е щастлива, но се опитва да внуши на всички, че цацата е опасна за тяхното здраве. 
Aми, хайде потегляме!  :)

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: