Маркетинг
11.06.2020
Каквото посееш, това и ще пожънеш

Изграждането на дигиталното присъствие на компаниите не е повърхностна тема. Вярваме, че всички бизнеси искат да се изявят по възможно най-добрия начин в уеб. А, идеи как да постигнете това, винаги има много! 
 
За да се изгражда дигитално присъствие, трябва да има готова дигитална стратегия. Става въпрос за сериозен план и всеки негов елемент трябва да е добре обмислен. Всеки разход пък, трябва да е защитен със съответното становище. 
 
Уеб не е среда, в която правите нещо, защото изглежда готино и забавно, това е само на повърхността. В този ред на мисли, искаме да отбележим колко е важна подготовката и познаването на материята и спецификата на това кое как работи точно тук. 

Добре обмислената и структурираната дигитална стратегия има няколко основни елемента, на които да се опре: 

1. Изграждане на концепция за това къде иска да се позиционира даден бизнес. Кои са целите, които иска да постигне. 
2. Анализ и оценка на конкурентите и нишата, в която работи бизнеса.  
3. Анализ на клиентите онлайн: кои са, какво търсят, как и защо търсят, къде търсят (сайтове, форуми, социални платформи), какво можем да им предложим, за да задоволим техните очаквания и нужди.  
4. Начинът, по който ще предложим даден продукт или услуга, как ще го представим и комуникираме, както и вариантите за превръщане на клиентите в „адвокати“ на марката. 

И не само... 

Когато стартирахме работа с Euralis България, определено усетихме пропуските си в знанията около земеделския пазар 😊 - шегуваме се. По-скоро се развълнувахме, че ни предстои да се потопим в още един нов и интересен пазар. Затова, за да започнем нашата част от работата по тяхното дигитално присъствие в социалните медии, и не само, трябваше да наваксаме, разбира се с общи усилия.  

От особена важност е агенцията да се запознае с естеството на работата на своя клиент и то в дълбочина. Затова съветваме всеки наш клиент да споделя с нас всякаква информация – от важни и съществени качества на продукта/услугата, до съвсем незначителни (на пръв поглед), защото понякога именно те създават отличителния облик на марката, този с който ще ви разпознават и асоциират потребителите. 
 
Euralis е международна компания с филиал в България. Фирмата има дългогодишен опит в производството на голямо разнообразие от хибриди на семена. Когато започваш работа с бранд със силен гръб от към международна страна, е голямо предизвикателство, защото изисква както да адаптираш марката към локалния пазар, в случая – местни фермери, така и да не избягаш от строго изградената им визия и комуникационна политика.  

Подготовката, изготвянето, анализиране на резултати и коригиране с цел надграждане, са от значение за развитието на бизнеса в дигиталните среди. Ето защо, дигиталната стратегия е нужно да бъде изготвена от опитни професионалисти, които са наясно с механизмите в онлайн света.  
 
От голяма полза за нас беше професионално подготвеният лого образец за идентичността на марката, който получихме. Изготвянето на подобен тип съдържание е от огромна полза за всеки бранд и за всички творчески екипи, с които работи. Споменаваме това, защото за качеството на крайния визуален материал, стои перфектно изградена визуална идентичност на марката. Подобна информация улеснява и спестява време за всички следващи творчески проекти.  
 
Дигиталното присъствие е ключово за успеха на всеки бизнес днес. Отделете му необходимото време и финансови средства. Огромен брой от вашите клиенти вероятно ще се сблъскат с дигиталното ви лице и чак тогава с останалата част от бизнеса ви. 

Благодарим на Euralis България, че ни се довериха. :)

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван