Казват, че май месец е най-красивият месец от годината. Лишен от „р“ в името си, той ни носи първите дълготрайни слънчеви лъчи. С хубаво време често идват и снимките по бански. Ха-ха ха, но няма те да са на фокус в този брой. Ще си говорим на предметната фотография, пък билото то и на чифт бански.
„Огледалце, огледалце, кой е най-харесван на стената?“ или „Кажи: ЗЕЛЕ!“
Основната роля на дизайна от рекламна гледна точка, е визуализирането на посланията, с които се опитваме да продадем своите продукти или услуги. Вихрушката от ярки събития в ежедневието ни, честно не ни позволява да отделяме прекалено много време в четене на дълги текстове и разглеждане на подробни каталози. Една добре структурирана реклама с добре представена естетическа визия, която ясно и точно предава какво точно се предлага, е нещо, което има потенциал да привлече вниманието ни, дори да сме супер заети в дадения момент.
Идеалният кадър!
Част от рекламното визуално изкуство е и продуктовата фотография. Предметната фотография е един от най-актуалните и търсени жанрове на съвременния фотографски пазар.
Тя намира широко приложение в сайтове, онлайн магазини, списания, реклама, дизайн на опаковки, полиграфска продукция и др.
Основната задача на продуктовата рекламна фотография е да представи предлаганата стока, подчертавайки максимално печелившите качества и да завоалира възможните недостатъци. Т.е. да създаде "идеализиран образ на предмета" - изображение, което предизвиква непреодолимо желание за покупка на рекламирания продукт.
В тази връзка комерсиалната предметна фотография с рекламен характер има съществени технически особености с сравнение с обичайните художествени натюрморти.
Фотографът трябва да предаде максимално точно основните свойства на снимания предмета (текстура, цвят, детайли, форма), да избере печелившия ракурс, да подчертае обема. В рекламната продуктова фотография, по правило не се допускат липса на рязкост, размиване, отклонения от експозицията, бликове, винетиране, шум и други артефакти, които в творческото снимане могат лесно да послужат за оригинални художествени техники. Предметната фотография с рекламен характер изизсква максимално качество на изображението, затова фотографът трябва да е оборудван с професионална техника.
Отскоро в Calipers се сдобихме именно с такава, с която завършихме образа си на full digital agency. По този начин ще улесним максимално всеки наш клиент, на когото му предстои да представи продукта си в най-добрия му образ.
Очакваме ви!
Милена от Obichka.bg се занимава с бизнес, граничещ с нещо средно между детството и женствеността. Да предлагаш вълшебни пръстени си е мечта на доста хлапета! Ех, за съжаление красивите й бижута няма да ти изпълнят желание, но ще ти дадат сила да си ги постигнеш сам! Ето какво я разпитахме в тазмесечния ни майски брой!
1. Кой е камъкът, който би описал теб самата?
- Минералното царство е изключително богато, но определено аметиста е полускъпоценния камък, с който бих се асоциирала. Наричат го още „камък на душата“. Обожавам го във всичките му разновидности и обработки. Нежният лилав цвят винаги ме е вдъхновявал и това прозира дори в дизайна на Obichka.bg :). Този минерал е заемал важно място в живота ни през почти цялата човешка история, още от момента, в който хората осъзнали лечебните свойства на камъните и започнали да се украсяват с тях, стремейки се да ги държат по-близо до своята кожа. Освен хипнотизиращ за окото цвят, аметистът има безброй полезни качества –успокоява, балансира, контролира лошите мисли и поглъща ниските вибрации. Минералите са, и винаги ще бъдат, ценни приятели на хората по пътя им към духовно израстване и здраве.
2. Бали е много специално място за теб, разкажи ни какво почувства, когато беше там за първи път?
- Почувствах се опиянена от красотата на това място и в същото време впечатлена от хилядите туристи, които буквално са превзели това иначе спокойно парченце от рая. Въпреки това ми харесва да пътувам до Индонезия, обикновено го правя сама, защото работя над бижутата си там, на място. Преоткривам тази страна винаги, когато се докосвам до нея, била съм в Бали толкова пъти вече, че вече се чувства като у дома си. Впрочем така е и в Индия, където е другото място, от което черпя вдъхновение и идеи за бижута. Двете места са специални за мен, защото там ме заведе моят път към себепознание и духовно развитие.
3. На изток или на запад?
- Определо на Изток – към Слънцето, което е източник на живот, на здраве, на светлина и енергия! :)
4. Какви бижута предпочиташ ти самата – големи, правещи впечатление или малки и деликатни?
- Зависи от моментното ми настроение, от начина, по който съм облечена, а и от бижуто! Нямам предпочитания за големината на аксесоарите, които нося, единственото ми изискване е да са сребърни, защото това е моя метал. Едно обаче мога да кажа – обичам да си купувам бижута по стандартния начин, както всички мои клиенти, а не просто да си ги избирам от селекцията в сайта. Последното бижу, което си купих беше на българска дизайнерка, която открих на Mish Mash Fest-а през месец март тази година – един минималистичен авторски пръстен, толкова ефирен, че едва се вижда на пръста.
5. Защо ни избра за твоя дигитална агенция?
- Защото сте професионалисти, давате много добри идеи и имате персонален подход към клиентите. Аз търся точно това, защото обичам да изграждам дългогодишни партньорства, които предполагат и по-лично отношение към бизнеса.
" На колко филтъра си тази вечер?" :)
https://www.youtube.com/watch?v=a9rJB3VKA74
Ще се проведе състезание, на което ще сте първи отзад напред. Резултатите ще се обявят онлайн и няма да може да ги манипулирате.
Ще си направите онлайн поръчка на нисък матрак. Но ще стигне ли да покрие всички спестявания от последните 2 месеца... това го знаете само вие.
Пак виждате раздвоено в огледалото без да сте пили коктейли. Спокойно нормално е...за вас.
Ще тръгнете към морето, но ще се откажете. Ще напишете #Stayhome и ще заспите.
Предстои ви Live концерт, но ще ви гледат само представители на Везни и Водолей и то от куртоазия с mute-нат звук.
Манията да дезинфекцирате мокрите си кърпички успя да убеди близките ви да ви купят скафандър.
Откажете се да направите везна и стъпете смело с двата крака.
Не ревнувайте от котешкия профил, който последва гаджето ви – ами си пуснете „Черна котка, бял котарак“.
В поредната философска книга ще прочетете, че човек трябва да бъде себе си, ще я затворите и ще отидете на далечно пътеществие при бай Ставри съседа.
От мобилен оператор ще ви подарят нов телефон, за да спрете да ходите до пощата да пускате телеграми.
Ще откриете нова звезда на небето и ще я кръстите на името на най-добрия си приятел „Лъвът – падащата звезда“
Пак забравихте да си платите интернета и няма да може да прочетете нашия нов брой. Спокойно, ние сме дигитална медия.
Вашата оценка: