Дизайн
14.05.2020
Истинският динамичен маркетинг!

Често сте чували, че дигиталният маркетинг е динамичен. Това определение се използва толкова често, че почти се е изтъркало. Започнахме дори да не осъзнаваме колко е динамично, защото за нас това стана нормалното темпо. Е, точно в такива моменти идва нещо и те събужда. Буквално от днес за утре целият маркетинг трябваше да спре. Всичко, освен – онлайн поръчките. От днес за утре, това стана най-желаната услуга към дигиталните агенции. Мобилизираме всички сили и умове и напред!

Периодичното обновяване на интерфейса на един сайт е необходимост, за която често съветваме нашите клиенти. Сигурно ще попитате защо е необходимо? Веднага ще ви отговорим – защото маркетингът е динамичен и всичко се променя. Така и интерфейса на вашия прекрасен сайт, електронен магазин или блог, е добре да бъде в крак с модата.

Ето и някой от най-важните елементи, за които е важно да следим, когато имаме онлайн магазин:

1. Добре организирано меню = удобна навигация
Средно 50% от потребителите, кликнали на линк към онлайн магазин, използват менюто за навигация. Задачата на дизайнера и разработчика е да направят така, че те да достигнат до това, което искат, възможно най-лесно и бързо.

2. Гладък процес на покупка
Една от най-популярните причини за изоставянето на пазарската количка в онлайн магазините, е сложният процес на правене на поръчка. Когато клиент е избрал даден продукт или продукти, той иска да ги поръча по най-бързия и лесен начин. Ако не му осигурите това, реално отказвате да вземете парите, които той иска да ви даде.

3. Форма за имейл абонамент
Когато си представите електронен магазин, това определено не е от първите компоненти, за които се сещате, нали? Въпреки това, той е изключително ценен инструмент на маркетинга. Скорошно проучване сочи, че средно около 58% от приходите в електронната търговия се дължат на имейли, насочени към сегментираната таргет аудитория. За да можете да се възползвате максимално от имейл маркетинга, трябва да дадете възможност на посетителите на вашия онлайн магазин да се абонират да получават имейли от вас. Но, този процес не приключва само с абонамента и трупане на база с имейл адреси. Вашата работа тепърва предстои – да подготвяте регулярни издания на бюлетина си, с които внимателно им напомняте за марката ви, продуктите, промоциите, новите продукти, сезонните продукти, намаленията, какво да очакват и т.н. Имате прекрасна арена за творческа и продуктова комуникация. И това е динамично, нали 😊

4. Търсачка
Когато посетител на онлайн магазина иска да разгледа конкретен вид продукти или конкретен артикул директно, е много по-лесно да използва търсачка, отколкото менюто. В днешното забързано време хората естествено избират най-краткия път към целта и задачата на онлайн търговците е да им го осигурят. В противен случай, продажбите несъмнено ще пострадат.

След като успеем да изградим стабилна и улеснена структура на онлайн магазина, не бива да забравяме, че не по-малко важно е това, което вижда потребителят, да е приятно и за окото. Дизайнът трябва да е такъв, че максимално много да се доближава до вкуса и светоусещането на самия таргет. Например: Ако вашият таргет са жени, със слабост към красиво и нежно изкуство, би било нелогочно да поставите ярки и агресивни елементи из сайта си.

С Оbichka.bg работим още от техният пазарен старт. С много грижа и внимание ги консултираме относно всичките техни дигитални проекти. Моментът с обновяването на интерфейса на електронния магазин съвпадна с кризисната ситуация, в която се оказа целия свят. Но, сега магазинът излиза на сцената още по-красив и удобен за пазаруване.

Радваме се, че във времето успяхме да изградим такива отношения, че те просто ни се довериха от раз!

Резултатите може да разгледате тук: http://obichka.bg/. От днес вече обновеният Obichka.bg - онлайн магазин за сребърни бижута от Изтока и Бали е "онлайн".

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван