„Calipers TIMES” е нашето първо по рода си дигитално списание, в което ще направим колаборация между две от нещата, които много харесваме – дигиталния маркетинг и забавната страна на живота :). Пред вас е пилотният ни брой, в който ви каним на пътешествие, което се надяваме да ви хареса. Let’s go!
Изкуството на промяната.
Ребрандирането включва промяна на визуални и текстови елементи, като логото и цветовата гама, които представят бранда ви пред обществеността. Ако трябва да представите нова мисия или да промените общественото възприятие на компанията ви, тогава трябва да помислите за ребрандиране. Ребрандирането е моментът, в който една компания актуализира своята визуална и текстова идентичност, за да промени общественото възприемане на нейната марка. За да преминете през успешно ребрандиране, проучете своя пазар и конкуренцията, разберете какво иска вашата аудитория сега в този момента. След това създайте стратегия за изграждане и внедряване на новия образ. И накрая, актуализирайте идентичността на вашия бранд и я представете пред потребителите.
Преди да започнете ребрандинг, трябва да сте наясно защо го правите. Това ще ви помогне да определите стратегията си за налагането на новото ви лице. На следващо място анализирайте пазара си, за да определите точно целевата си аудитория и нейните интереси и нужди. След като съберете тази информация, анализирайте конкурентите си - какво правят и какво предлагат и как те се справят. На практика, все едно започвате наново, но не точно…
Разбирайки нуждите и тенденциите на пазара, започнете да създавате новата си стратегия и дългосрочен план за ребрандиране. Опишете какво точно искате да промените и защо. Възприемете процеса като ново начало, но не забравяйте знанията натрупани преди това!
Как премина процеса по ребрандиране на наш любим клиент - верига заведения за вкусна храна "Сандвичарника" - четете тук:
Точни, кратки и ясни са нашите 5 блиц въпроса, с които ще полюбопитстваме около нашите клиенти. Определено напомня на запознанство с нов интересен човек, нали?! Точно по този начин гледаме на всеки един от тях. Запознайте се с Кремена, собственик на верига заведения за вкусна храна "Сандвичарника"!
Кой е най-вкусният обяд?
- Съботно - неделните, в които разполагам с достатъчно време, с любими хора и чаша хубаво вино.
Коя песен ти „отваря“ апетита?
- "Musaka" на Zamunda Banana Band . Слушайте я, голям смях!
Шервате ли си рецепти с готвачите след работно време?
- Понякога се изкушаваме и го правим.
Влизаш ли във фейсбук, докато обядваш?
- Само по време на закуска!
Защо се спря на нас за твоя дигитална агенция?
- Просто защото сте наистина добри в това което правите.
Имам една идея…
Владимир Хочински е казал: „Ако ви е нападнало вдъхновение, не се съпротивлявайте“. От опит знаем, че понякога ни връхлита неочаквано насред разговор с приятел, напът към супермаркета и о, да… определено под душа! :) Но понякога и малко помощ не е излишна. Представяме ви 3 вдъхновяващи попадения от необятния свят на рекламата.
https://www.youtube.com/watch?v=PqW3NwZu8Kc
Освен безкрайно харизматична, дамата има впечатляваща лична история – родена е 29 февруари, което означава, че именно тази година на първи път ще може да направи законно парти. Джинът „Aviation” грабва историята й и я превръща с реклама, която си готов да шернеш на мига.
https://www.youtube.com/watch?v=2iRWCFetoxg
За радост, светът все по-често среща работещи момичета, които доказват пред света колко ги бива. В годините на феминизацията няма как и големите брандове да не се повлияят.
https://www.youtube.com/watch?v=LDeRyyDrS40
Често обвиняват децата, че не отместват поглед от техниката. Но забравяме тяхното най-голямо предимство пред нас – необятната креативност и чистият поглед, с които гледат на света! Най- големите вдъхновения идват, когато си припомним какви бяхме като деца. :)
Просто така, понякога сядаме и разсъждаваме над наболели диджитъл въпроси. Честно. Имате ли отговор на този?
До колко промени сте склонни да направите в проекта за ваш клиент?
а) от 1 до 5
б) от 5 до 10
в) от 10 до ∞
Малко или много цифри от изминалите два месеца в нашата работа. Какво създадохме и предизвикахме ;)
760 публикации за социални медии за нашите клиенти;
42 881 692 импресии на рекламите, които управляваме;
2 926 145 потребителя прецизно достигната аудитория чрез всички кампании;
448 680 кликвания върху рекламите.
Ехааа!
Пак ще избухнете, че никой не ви гледа! Спокойно, може би ви сваля… от небето.
Отдава ви се шанс да направите съществена промяна: възможно е да се преместите от хладилника на терасата. Поемете риска!
Предстои ви да участвате в протест: „Искам повече символи за всеки туйт!“
Ако си загубите паролата за Spotify, спокойно, не е чак толкова трудно да намерите отново Лана Дел Рей.
Време ви е за четка за гривата, с по-тънък косъм – ами, тази я счупихте от галене на егото си.
Започвате пролетно почистване… на приятелите си във фейсбук.
Спокойно и без филтър ще станете инфлуенсър на кафене „Опасен чар“ в Смолян.
Пак ще се прочуете като „стоукъра“ в компанията, след като погледнахте месинджъра на гаджето си от детската градина за 765434 път!
Ще започнете да преподавате лекции по дигитален маркетинг. В общността ще ви наричат "Филип Котлър на Люлин 6".
Крайно време е да си създадете профили в социалните мрежи. Никой вече не влиза в mIRC.
Пак подарихте на приятелите си ваучер за услуга, която никой не разбира... спокойно след 10 години всички ще я ползват!
Ще се замечтаете по обрулените хълмове в „Отнесени от вихъра“, това е сигурен знак, че всичко е наред с вас.
Вашата оценка: