Крал или кралица, рицар или монарх, Грифиндор или Слидерин, продукт или услуга – всички имат нужда от графичен елемент или емблема, който ги откроява на пазара. Логото е първият и основен елемент на идентичността, било то корпоративна, продуктова и т.н.
Логото може да бъде или изцяло графично (знак) или с придружаващ текст, интегриран като част от него. Но това е нещо, което го знае всяко дете.
Трудният път започва, когато трябва да го създадем. Mожем да използваме символ и/или стил на шрифта, за да предадем информация за бизнеса, така че, той да бъде запомнен от всички целеви групи, с които общува (настоящи, перспективни и бъдещи клиенти, партньори, медии и други).
Информацията, която носи логото дава възможност на бизнеса да комуникира с двата зрителен (символ или графичен стил) и звуков (името на фирмата) сигнали, което го прави запомнящо се. А, логото е важна част от образа на вашата компания, която олицетворява как вашите клиенти ще възприемат бизнес ви. Според редица проучвания, компанията със запомнящо се и професионално създадено лого, ще има предимство, защото внушава чувство на доверие, а доверието е причината, поради която клиентите започват отношения с вашата компания.
Какво прави едно лого наистина добро?
„Valuety HR“ е млада компания за подбор на човешки ресурси, за чийто корпоративна идентичност и дигитално представяне имахме задача да се погрижим. Започнахме с логото. Забелязахте ли човечето и checkpoint-а? :)
Скоро в нашия блог ще представим и дигиталното лице на Valuety HR...
Вашата оценка: