Новости
11.02.2020
Как да покорим нежната половина от човечеството – най-активният потребител на козметични продукти

Ако имате намерение да стъпвате на пазара на козметични продукти, добре е да знаете, че ще се намесите на доста конкурентен пазар, на който фирмите не пестят средства да изграждат и налагат марките си. За да достигнете женското сърце, трябва да накарате дамата да почувства специалната ви грижа за нея, както и да създадете емоционална връзка на марка ви с нея. Говорете й на езика, който разбира, провокирайте вниманието й с ясни послания и изчистена визия и не забравяйте, че дамите ценят хумора. :)

Трудно е да се даде универсална рецепта за покоряване на сърцето на дамата потребител и какво я ръководи в решението й да закупи определена марка козметика пред друга. Козметичните продукти обикновено се позиционират в групата на стоките консумативи, към марките им трудно се изгражда лоялност от страна на потребителя. Създаването на постоянни потребители на даден козметичен бранд се затруднява допълнително и от факта, че българките са практични и лесно "изневеряват", ако друга марка предлага изкушаваща промоция от типа "+30% на същата цена". Предложенията за "празнично намаление" са хитър начин дамите да бъдат предизвикани поне да изпробват продукта и се използва особено често при промотиране на нови марки.

Онлайн пространството е изключително благодатно само по себе си за един козметичен бранд, но за съжаление и пренаситено. Лесната доставка от всяка част на света на вече утвърдени марки, със сигурност не е в плюс на един съвсем, съвсем нов козметичен продукт.

От какви плюсове обаче може да се възползваме на родната дигитална територия? Това че познаваме таргета по-добре от всеки. Потребителската психология на българката онлайн е толкова специфична, колкото и на всяка друга жена по света. Именно затова винаги е в плюс, когато реагираме спрямо средата, а не по заучени техники и „както пише в дебелите книги“.

Имайки всичко това предвид, предизвикателството, което ни отправи Sara Samadi, събуди авантюристичния дух у нас. За разлика от утвърдените и доказали своя ефект козметични брандове – M.asam и Krauterhof, тук трябва да започнем писането на историята съвсем от начало.


Сара е младо и симпатично момиче, което решава да събере медицинското си образование и страстта към красивото в един козметичен бранд. Много ни допадна както идеята й, така и огромното й желание да постигне качеството на най-луксозните световни марки.

Пожелаваме й успех, а ние се заемаме с цялостната й дигитална маркетинг стратегия!

Ако и вие стартирате бизнес и искате дигитален екип, с който да вървите към върховете, обадете ни се, тел: 0899 134 442!

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван