Маркетинг
07.10.2019
Дигитална ЕРА за недвижимите имоти

Преди повече от четири години се впуснахме в голямо предизвикателство - дигиталния маркетинг на една от най-големите франчайз агенции за недвижими имоти в света - ЕРА и нейното представителство в България.

ЕРА Недвижими имоти имаха уеб сайт, който във времето пренаписахме наново (http://era.bg/). Това бе мащабен проект, който включваше интеграция с вътрешната система, която се ползва от цялата мрежа на ЕРА. До ден днешен, сайтът се развива и обновява с нови функционалности.

В унисон с този проект, стъпка по стъпка, изградихме стратегия за дигитална комуникацията на ЕРА и поддръжка и развитие на съществуващото ѝ присъствие в социалните медии. Показателите на фен страницата не отговаряха на добрия образ и доволните клиенти, затова от нас се изискваше много търпение, креативност, стратегия и точни действия. Целта бе не само да увеличим последователите. Трябваше цялостно да създадем дигитална, а от там и търговска разпознаваемост на марката у нас, да комуникираме правилно и сред точната аудитория франчайзинг модела и да генерираме интерес от нови агенции и запитвания към офертите на имоти.

Създадохме рекламни кампании в Google ads, Facebook, активно поддържаме вече не само фен страницата, но и наскоро стартиралия Инстаграм профил на ЕРА. Дигиталната комуникация включва различни видове рекламни кампании, публикации, онлайн събития, консултиране и вътрешни обучения на екипите на ЕРА офисите.

Благодарим на мениджмънта на ЕРА недвижими имоти за доверието и пътя, който вървим заедно. :)

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван