Новости
21.08.2019
Проектът Variva и нашата страст към него

Variva е проект, който стартирахме с голямо внимание, грижа и отдаденост. Създателят на здравословните безглутенови ригатони дойде при нас по препоръка. Продуктите нямаха име и опаковка, бяха в процес на доразвиване на рецептата, тестване на структурата им… И така, вдъхновени от идеята да разработваш наистина 100% растителен, безглутенов и български продукт от собствена реколта, концепираме името „Варива“ и то постави началото на проекта.

По естествен път след него, разработихме корпоративна и продуктова идентичност на трите разновидности на продукта: ригатони от 100% нахут, 100% леща и 100% боб кримсън.

Продуктовата идентичност и опаковки, наследиха натуралните цветове на основните съставки.

Тъй като продуктът бе нов, цялостната концепция за представянето на марката изискваше визии. Какво по-добро решение от осъществяване на самостоятелна фотосесия!

Тя включваше заснемане на вече готовите опаковки, както самостоятелно, така и в среда. А, за целите на бъдещия уеб сайт и информацията, която искахме да включим, ни трябваха снимки и на рецептите.

Благодарим от сърце на един доказан сив кардинал и виртуоз в кулинарното изкуство, който с много чар и артистичен усет, приготви рецептите на Variva и украси блюдата за снимки. А, ние с подкрепата на фотографа Вихро Ласков, аранжирахме предварително съчинената тематика за фото сесията (среда, стил, усещане, аксесоари).

Създадохме уеб сайта на Variva (http://variva.bg/) – мултиезичен с поглед към външните пазари, където ригатоните Варива, се радват на висок интерес. Може да откриете Варива и в социалните медии Фейсбук и Инстаграм.

Вкусни, полезни, с изключително висока енергийна стойност, Variva са за всеки, който търси балансирано хранене и здраве!

Имате идея за продукт или тепърва го разработвате, изберете нас, ще поемем и извървим с вас, целият творчески процес по концепиране, дизайн и позициониране на крайния резултат онлайн!

Очакваме ви: тел: 0899 134 442.

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван