Variva е проект, който стартирахме с голямо внимание, грижа и отдаденост. Създателят на здравословните безглутенови ригатони дойде при нас по препоръка. Продуктите нямаха име и опаковка, бяха в процес на доразвиване на рецептата, тестване на структурата им… И така, вдъхновени от идеята да разработваш наистина 100% растителен, безглутенов и български продукт от собствена реколта, концепираме името „Варива“ и то постави началото на проекта.
По естествен път след него, разработихме корпоративна и продуктова идентичност на трите разновидности на продукта: ригатони от 100% нахут, 100% леща и 100% боб кримсън.
Продуктовата идентичност и опаковки, наследиха натуралните цветове на основните съставки.
Тъй като продуктът бе нов, цялостната концепция за представянето на марката изискваше визии. Какво по-добро решение от осъществяване на самостоятелна фотосесия!
Тя включваше заснемане на вече готовите опаковки, както самостоятелно, така и в среда. А, за целите на бъдещия уеб сайт и информацията, която искахме да включим, ни трябваха снимки и на рецептите.
Благодарим от сърце на един доказан сив кардинал и виртуоз в кулинарното изкуство, който с много чар и артистичен усет, приготви рецептите на Variva и украси блюдата за снимки. А, ние с подкрепата на фотографа Вихро Ласков, аранжирахме предварително съчинената тематика за фото сесията (среда, стил, усещане, аксесоари).
Създадохме уеб сайта на Variva (http://variva.bg/) – мултиезичен с поглед към външните пазари, където ригатоните Варива, се радват на висок интерес. Може да откриете Варива и в социалните медии Фейсбук и Инстаграм.
Вкусни, полезни, с изключително висока енергийна стойност, Variva са за всеки, който търси балансирано хранене и здраве!
Имате идея за продукт или тепърва го разработвате, изберете нас, ще поемем и извървим с вас, целият творчески процес по концепиране, дизайн и позициониране на крайния резултат онлайн!
Очакваме ви: тел: 0899 134 442.
Вашата оценка: