Със своите над 900 милиона активни потребители и над 95 милиона публикувани снимки и видеа всеки ден, Инстаграм продължава да се развива и да привлича потребители и не показва признаци, че забавя темпото си. С такава голяма и ангажирана потребителска база, социалната медиа предоставя огромни маркетингови възможности, както платени, така и органични.
Ако бюджетът ви за онлайн маркетинг е ограничен, отделете време, за да изградите лоялна фен база в Инстаграм и я смесете със стандартните социални кампании във Фейсбук или Туитър.
Ако за вашите маркетинг цели е по-подходяща платената реклама, можем да използваме платената реклама предоставяща детайлни опции за таргетиране. Видео, снимки или carousel, са избираеми рекламни формати в зависимост от целите ви.
Ангажираната потребителска база в Инстаграм е огромна, с над 500 милиона активни потребители всеки месец и над 300 милиона активни потребители дневно – удивителни цифри!
Ето още някои статистически детайли за социалната медиа:
90 % от марките на компаниите имат акаунти. Броят на активните марки нараства ежедневно, като над 80 % от тях публикуват пост всяка седмица.
Средна ангажираност за пост, включващи локация и хаштаг
Постове, които включват хаштаг и отбелязване на място, имат по-голяма ангажираност сред потребителите. Постове с многобройни хаштагове също се представят по-добре, в сравнение стакива без хаштаг. Стремете се да слагате хаштаг винаги, когато можете. Колкото повече, толкова по-добре за видимостта на профила ви и потенциалната ангажираност на потребителите с публикациите му. Имайте предвид следната информация, когато планирате своята кампания в Инстаграм:
Изображенията се възприемат от човешкия мозък 60 000 пъти по-бързо спрямо текст. Ето защо Instagram е идеалната платформа за визуално съдържание, което отнема секунди от вниманието на потребителите, но остава по-дълго като информация. Според статистиката:
80% от това, което виждат
20% от това, което четат
10% от това, което слушат.
10 от най-известните търговци в Инстаграм
Dior - https://www.instagram.com/dior/
Nike - https://www.instagram.com/nike/
Adidas - https://www.instagram.com/adidas/
Michael Kors - https://www.instagram.com/michaelkors/
Louis Vuitton - https://www.instagram.com/louisvuitton/
Prada - https://www.instagram.com/prada/
Christian Louboutin - https://www.instagram.com/louboutinworld/
Adidas - https://www.instagram.com/adidasoriginals/
Dolce&Gabbana - https://www.instagram.com/dolcegabbana/
Gucci - https://www.instagram.com/gucci/
От края на 2015 година в България може да се рекламира в Instagram. Това дава възможност на Вас и Вашия бизнес да достигнете до своите клиенти, използвайки още един комуникационен канал.
При наличието на огромната информация, която залива потребителите, визуалното съдържание е идеалния начин да привлечете веднага тяхното внимание и то без да отнемате от времето им. Ако искате да научите повече как да използвате социалната медиа, свържете се с нас.
Източник: http://www.socialmediatoday.com/
Вашата оценка: