Стратегия
24.08.2016
Защо Инстаграм трябва да бъде част от вашата маркетинг стратегия

Със своите над 900 милиона активни потребители и над 95 милиона публикувани снимки и видеа всеки ден, Инстаграм продължава да се развива и да привлича потребители и не показва признаци, че забавя темпото си. С такава голяма и ангажирана потребителска база, социалната медиа предоставя огромни маркетингови възможности, както платени, така и органични.

Ако бюджетът ви за онлайн маркетинг е ограничен, отделете време, за да изградите лоялна фен база в Инстаграм и я смесете със стандартните социални кампании във Фейсбук или Туитър.

Ако за вашите маркетинг цели е по-подходяща платената реклама, можем да използваме платената реклама предоставяща детайлни опции за таргетиране. Видео, снимки или carousel, са избираеми рекламни формати в зависимост от целите ви.

Ангажираната потребителска база в Инстаграм е огромна, с над 500 милиона активни потребители всеки месец и над 300 милиона активни потребители дневно – удивителни цифри!

Ето още някои статистически детайли за социалната медиа:

  • 4,2 милиарда лайка дневно
  • Над 95 милиона снимки и видеа се публикуват всеки ден
  • 216 000 снимки се публикуват всяка минута

Марките са в Инстаграм















90 % от марките на компаниите имат акаунти. Броят на активните марки нараства ежедневно, като над 80 % от тях публикуват пост всяка седмица.

Ангажираността на пост нараства за година с 53%! 

Средна ангажираност за пост, включващи локация и хаштаг

  • Пост с хаштаг и отбелязване на място 
  • Постове с 2 хаштага
  • Постове с 3 хаштага
  • Постове без хаштаг
  • Постове с 5 или повече хаштага
  • Постове с 4 хаштага
  • Постове с 1 хаштаг 

Постове, които включват хаштаг и отбелязване на място, имат по-голяма ангажираност сред потребителите. Постове с многобройни хаштагове също се представят по-добре, в сравнение стакива без хаштаг. Стремете се да слагате хаштаг винаги, когато можете. Колкото повече, толкова по-добре за видимостта на профила ви и потенциалната ангажираност на потребителите с публикациите му. Имайте предвид следната информация, когато планирате своята кампания в Инстаграм:

  • 73 % от марките публикуват поне 1 снимка или видео седмично.
  • 54 % от марките промотират Инстаграм акаунта си през Фейсбук акаунта си.
  • Броят на марките с над 100 000 последователи е нарастнал със 163% за последните 2 години.
  • Снимките получават по-висока ангажираност в сравнение с видеата.

Визуалното съдържание в Инстаграм се представя добре, защото:

Изображенията се възприемат от човешкия мозък 60 000 пъти по-бързо спрямо текст. Ето защо Instagram е идеалната платформа за визуално съдържание, което отнема секунди от вниманието на потребителите, но остава по-дълго като информация. Според статистиката:

  • 90 % от информацията, която се предава към мозъка е визуална.
  • 40 % от хората възприемат по-добре визуалната информация от текста.
  • 93 % от комуникацията между хората е не вербална.

Хората запомнят:

80% от това, което виждат  











20% от това, което четат











10% от това, което слушат. 











10 от най-известните търговци в Инстаграм

Dior - https://www.instagram.com/dior/
Nike - https://www.instagram.com/nike/
Adidas - https://www.instagram.com/adidas/
Michael Kors - https://www.instagram.com/michaelkors/
Louis Vuitton - https://www.instagram.com/louisvuitton/
Prada - https://www.instagram.com/prada/
Christian Louboutin - https://www.instagram.com/louboutinworld/
Adidas - https://www.instagram.com/adidasoriginals/
Dolce&Gabbana - https://www.instagram.com/dolcegabbana/
Gucci - https://www.instagram.com/gucci/

От края на 2015 година в България може да се рекламира в Instagram. Това дава възможност на Вас и Вашия бизнес да достигнете до своите клиенти, използвайки още един комуникационен канал.

При наличието на огромната информация, която залива потребителите, визуалното съдържание е идеалния начин да привлечете веднага тяхното внимание и то без да отнемате от времето им. Ако искате да научите повече как да използвате социалната медиа, свържете се с нас.

Източник: http://www.socialmediatoday.com/

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: 0 / 5. Гласувания: 0

Бъдете първият, който ще оцени тази статия.