Маркетинг
17.10.2014
Празничният онлайн маркетинг – ключ към ръст в продажбите

Ето, че остават два месеца до най-популярните и обичани празници в годината. За много бизнеси продажбите в зимните месеци и особено по тези празници представляват голяма част от общите продажби за годината. За да бъдат тези месеци наистина успешни, подготовката за тях трябва да започне рано. С все по-голям дял на продажбите, осъществени през интернет, добрата дигитална маркетинг стратегия е от съществено значение за успеха на празничните (а и не само) кампании на всеки бизнес.

В маркетинг стратегията и концепцията за комуникация, които се планират, задължително трябва да бъдат включени планове за социалните медии, рекламни кампании и в социалните медии, и извън тях, използването на имейл маркетинг, различни промоции, игри и т.н. Не трябва да се забравя, че нито една от активностите не трябва да е самоцелна! Всяка кампания и всеки елемент от нея трябва да са в синхрон и да отразяват идентичността на компанията, както и да са подбрани адекватно с нейната философия и цели, отразявайки същността й.

Важните въпроси, които трябва да се обмислят, са свързани и с продуктите, на които ще се акцентира и за които ще има промоции, подаръците, с които да се благодари на лоялните клиенти или да се привлекат нови, какви промо сайтове и ландинг страници ще има, точно какви резултати искаме да постигнем и каква е целта на кампанията, („повече продажби“ не е цел! Целите трябва да са винаги конкретни и измерими!), с какъв бюджет разполагаме и как искаме да го разпределим, кои канали са по-подходящи за нашите продукти и за да достигнем до желаните потребители и т.н.

Добрата новина е, че всички тези неща могат да бъдат планирани и подготвени рано. Всички игри, ландинг страници, приложения, имейли и дори постове за социалните медии могат да бъдат изработени и тествани много по-рано, след което да бъдат спокойно стартирани, когато празниците наближат. Самите ние планираме празничните кампании за дългогодишните си клиенти месеци преди празниците, а в някои случаи дори в началото на годината!

Изключително важно е, ако уеб сайтът ви не е с адаптивен дизайн или няма мобилна версия, това да бъде коригирано максимално бързо! Делът на потребителите, които използват мобилните си устройства, за да разглеждат и пазаруват нараства главоломно и уеб сайт, който не е mobile friendly, често става причина за сериозен обем пропуснати продажби, особено в месеците с най-активно пазаруване!

Празниците са изключително натоварено време за повечето бизнеси. Ако добре планирате маркетинг активностите си още отсега, ще имате много повече време да ги осъществите качествено и да получите резултатите, които искате!

Ако имате нужда от създаването и изпълнението на качествена дигитална маркетинг стратегия, независимо дали за идващите празници или в дългосрочен план, то можете да се свържете с нас на телефон 0899 134 442!

Очакваме ви! :)

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: