За да оптимизираме работата си при създаването на имейл маркетинг кампании, разработихме собствена платформа за техния мениджмънт и статистика.
Платформата предоставя редица възможности
Създаване на имейл кампания
Това е основната единица, в която се помещават отделните издания, списъците с абонати, изпращащите имейли, шаблоните и статистиките.
Създаване на издания
Изданието съдържа текст и/или HTML формат на съобщението, като при създаване се задава и списък с абонати до които да бъде изпратен.
Създаване на списъци с имейли, от които да се изпраща
Всяко издание може да бъде изпратено от името на различен изпращач: (
Например office@company.com, info@company.com, contact@company.com и др.).
Създаване на списъци с абонати
Всяка кампания, може да има един или повече списъци с абонати, които в последствие да изберем за конкретно издание. В зависимост от нуждите лесно може да се организира за всяко издание да има отделен списък с абонати.
Какво още може да прави нашата платформа за имейл маркетинг кампании
- Възможност за изпращане на Текст и/или html формат на имейл съобщението. Както и възможност за успоредно изпращане на html съдържание и текстова версия.
- Прикачване на файл към имейл съобщението.
- Създаване и редакция на съобщението, посредством WYSIWYG редактор.
- Предварително създаване и имплементиране на шаблони за издания (брандирани и стилизирани в идентичността на марката).
- Преглед на статистика за изпратени и прочетени съобщения, визуализирана с графика.
- Задаване на лимит на абонати, при единично изпращане (в зависимост от възможностите на мейл хостинг сървъра).
- Лесна редакция на списъците с абонати, преди самото изпращане на изданието.
- Преглед на съобщението, което ще бъде изпратено.
- Отказ от абонамент в съответния списък с абонати, през изпратеното съобщение и промяна на неговия статус в списъка с абонати на „Отказан от абонамент“ и характеристика „Дата на отказ от абонамент“.
- Персонализация на имейл съобщението (Например: Здравейте, [име на получателя]).
- Масово импортване от excel на абонати в списъците с абонати.
- Лесно почистване на списъците с абонати от невалидни имейли.
- Статистика за брой уникални отваряния (всяко първо отваряне) на съобщението и брой отваряния общо.
Платформата дава възможност за персонализация на интерфейса спрямо идентичността и нуждите на клиента.
Ако искате да използвате платформата на Калипърс за имейл маркетинг кампании или да изработим имейл кампания за Вас, свържете се с нас : office@calipers.bg