По време на церемонията по награждаване на победителите в Конкурса Български награди за уеб 2011, организиран за трета поредна година от Българска уеб асоциация, Калипърс получи три награди.
В браншовите награди, в категория „Здравеопазване и социална работа“ бе отличен сайтът http://dyslexia.vivacom.bg/ - Виваком в подкрепа на децата с дислексия. Информационният уеб сайт съдържа ценна информация за дислексията, разработен e на ASP.NET технология.
В категорията „Храни и напитки“ журито присъди награда на продуктовия сайт MAGGI 100% вкус https://www.maggi.bg/100. За втора поредна година Калипърс получава награда в тази категория с уеб сайт, разработен за бранда MAGGI на Нестле.
Третата награда, която получи Калипърс е в категорията „Landing страница“ на професионалните награди, където бе отличена ландинг страницата, разработена за лятната кампания на СуперХостинг.БГ „1=2“. Ландинг страницата е водещ комуникационен инструмент на онлайн кампанията. Визията й е разработена изцяло в духа на летните емоции и представя синтезирана информация за промоцията на СуперХостинг.БГ.
Екипът на Калипърс благодари на журито за високата оценка. Получените награди ни стимулират да работим още по-усилено, за да постигаме нови успехи в областта на онлайн маркетинга и рекламата.
На адрес: http://webawards.bg/bg/winners, можете да видите всички наградени проекти в издание 2011 на Конкурса Българки награди за уеб.
А, емоции от получаване на наградите, можете да разгледате в нашата фото галерия: www.facebook.com/calipers.
Очакваме ви, за да изградим качетвено и ефективно присъствие на компанията ви в интернет пространството: office@calipers.bg
Вашата оценка: