Маркетинг
21.04.2011
Видим ли е бизнесът ви в интернет?

Присъствието в интернет е ключов фактор за успешен бизнес.  С развитието на онлайн платформите за реклама и социалните мрежи, с повишаването на популярността на блоговете, фермите за съдържание и порталите за споделяне на информация, интернет общуването заема все по-голямо и централно място в ежедневието ни.
Ако бизнесът не присъства в интернет и не го използва като комуникационен канал, рискува да бъде пренебрегнат и изолиран от клиентите си и от потенциалните такива.

Подходящ ли е интернет за всички видове бизнес? Отговорът определено е да, дори на пръв поглед да изглежда, че интернет не е подходящото място за вашия бизнес. Ако бизнесът ви няма уеб сайт, то търсачки като Google и Bing няма как да го индексират и следователно ще бъдете неоткриваем за голяма част от потенциалните си клиенти. Минималното, което трябва да направите за да бъдете видими в интернет пространството, е да изградите или да поръчате на специализирана фирма да изгради уеб сайт за вашия бизнес.

Под каква друга форма може да присъства бизнесът в интернет? Интернет инструментите са разнообразни и непрекъснато се развиват. Най-често използваните в България са: корпоративен блог, промо сайт, Facebook страница и реклама, Twitter профил, LinkedIn профил и реклама, интернет рекламатекстова и банер реклама, имейл реклама, създаване на връзки към уеб сайта на компанията (Search Engine Submission – SES).
По-новите инструменти са порталите за споделяне на информация и линкове като Svejo.net и Twist.bg, канали в YouTube, включване в сайтове за колективни ваучери и промоции, позициониране на фирмата на карта в Bgmaps и Google places. Големите рекламни платформи и социалните мрежи непрекъснато развиват портфолиото си от продукти и предлагат нови възможности.  Facebook, например, от скоро предлага пробно платформа за ваучери за групови сделки в интернет, а Google се ориентира и към реклами за мобилни сайтове.

Присъствието на бизнесът ви в интернет е ключов фактор за успеха и развитието му. Това е вярно само, когато обликът ви в уеб е изграден и поддържан от професионалисти, които следят динамичното развитие на бранша и могат да направят коректен анализ коя маркетингова стратегия в уеб, ще бъде най-полезна за вас.

Свържете се с Калипърс, за да изградим и реализираме онлайн маркетинг стратегия за вашия бизнес: office@calipers.bg

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: