Ставащите все по-популярни „групови сделки“ скоро ще намерят своето място и във Фейсбук . До сега преференциалните предложения се предлагаха чрез Checkin Deals на Facebook places. От 2011 ваучери чрез Фейсбук ще могат да се купуват от новата платформа „Сделки чрез Фейсбук. По-добре е с приятели.“ (Deals on Facebook. Now Better With Friends.)
Какво представлява купуване на ваучери чрез Фейсбук сега и какво ще се промени?
Вече добре познатата и в България маркетингова стратегия да се продават ваучери с големи намаления от редовната цена като „групови сделки“ има своето място и в социалната мрежа Фейсбук. Facebook Places, който позволява на потребителите на Фейсбук да видят къде са приятелите им, както и да обявят собственото си местоположение, стартира приложението през ноември 2010 в САЩ и януари 2011 в Европа Checkin Deals. Това приложение изпраща специални предложения – групови сделки, на потребители, които са се регистрерали в обекти, включили се в услугата „сделки“ на Фейсбук и предложили оферти за ваучери.
Новото предложение, което стартира тестово през януари 2011 година в 5 града в САЩ, има за цел да увеличи трафика към приложението за онлайн закупуване на групови ваучери. Платформата наречена „Сделки чрез Фейсбук. По-добре е с приятели.“ ще позволява да избираме промоции и оферти от обекти, които са близо до нас, дори и до сега да сме знаели за съществуването им. За да получим интересуващата ни информация е достатъчно да се запишем на адрес http://www.facebook.com/deals и да потвърдим местоположението си. След като сме се записали, Фейсбук ни предлага да поканим приятелите си също да се запишат и по този начин да подпомогнем популяризирането на новата платформа. Предложенията за закупуване на ваучери ще се показват на страницата Новини. Освен предложение за присъединяване, можем да споделяме (да изпращаме и да получаваме) конкретни оферти за промоции с приятелите си.
Тази полезна и интересна функционалност за потребителите на социалната мрежа, е още по-полезна за рекламодателите. Новата платформа за сделки дава възможност за нов подход за маркетинг и реклама в социалната мрежа, който да се достигне до нови потенциални и вече съществуващи потребители, таргетирани по географски принцип. Друга много важна нова функционалност е възможността потребителите сами да препоръчват услугите и продуктите на фирмата чрез buzz маркетинг. Не на последно място чрез предлагането на сделки се увеличава лоялността към компанията и се изгражда имидж на заинтересованост и загриженост към потребителите.
През 2011 година се очаква официалното стартиране на новата платформа, първоначално за САЩ и Европа, а след това и за всички райони на света.
Свържете се с Калипърс, за да изградим концепция за комуникацията на компанията ви в социалните медии: office@calipers.bg
Очакваме ви!
Вашата оценка: