Уеб сайтът е основно средство за комуникация с клиентите на даден бранд. В зависимост от това дали е корпоративен или продуктов, важността на това сайтът да бъде актуализиран и развиван ежедневно, е от ключово значение за неговите посещения.
Задържането на потребителите и връщането им на сайта зависи от неговата атрактивност, актуално и полезно съдържание.
Обект на анализ в тази статия е темата как да се грижим за сайта на даден бранд, така че той да бъде посещаван и търсен от аудиторията му. Различните поводи и акции, които ги съпровождат трябват да бъдат отразявани и в сайта: брандинг, банери, новини, промоции, статии, игри, коментари. Днес потребителите изграждат своята онлайн лоялност основно с редовно посещение на сайта – търсят нова информация, участват в онлайн игри и конкурси, изпращат коментари, участват активно в „онлайн развитието на своя бранд”. Какъв по-добър инструмент от това – клиентът сам да генерира идеи и насоки за развитието на любимата си марка.
Освен редовните посетители, сайтът има и „пасивни” – тези, на които трябва по алтернативен начин да кажем какво се случва онлайн с марката и да ги поканим да се запознаят с нея. Основен инструмент за това са онлайн каналите в една онлайн маркетинг кампания като: банери, текстова реклама, публикуване на статии и връзки в социални мрежи, статии в блогове и форуми, имейл маркетинг кампании.
Пример за активен уеб сайт е http://maggi.bg/: Поредната онлайн активност на MAGGI е 1-ви Юни – празника на детето. Чудесен повод любимия бранд да се погрижи за детския празник като публикува полезни съвети за майката-домакиня, която се грижи за приготвяне на храна за своето семейство, нови рецепти (https://www.maggi.bg/1june/), които биха били любими на децата, интегриране на свежо детско настроение в цялостния брандинг на сайта.
Свържете се с нас: office@calipers.bg, за да се погрижим за активността на вашия бранд в Интернет.
Вашата оценка: