Warning: Trying to access array offset on false in /home/calipers/blog.calipers.bg/wp-content/themes/Calipers/single-post.php on line 61

Warning: Trying to access array offset on false in /home/calipers/blog.calipers.bg/wp-content/themes/Calipers/single-post.php on line 73
Разработка
05.04.2010
Ландинг страница (landing page) – как помага на онлайн кампанията ни?

Така наречената ландинг страница (landing page) е един от най-важните компоненти на онлайн кампанията. Какво представлява тя и кои са основните атрибути, които трябва да съдържа? Ландинг страницата е мястото, до което достига потребителят, когато кликне на рекламата в Интернет. Независимо дали използваме текстова реклама, рекламен банер, splash screen или друг онлайн маркетинг инструмент, когато потребителят кликне на тях, той очаква да отиде на място, където може да получи повече информация за продукта, услугата или събитието, което рекламираме. Това „място” е така наречената landing page. Тя може да бъде нова, специално създадена за кампанията секция в сайта, промо сайт или обикновена страница, разположена на под домейн, вътрешен линк в сайта или собствен домейн.
Ландинг страницата съдържа обобщена информация за продукта или услугата, които рекламираме, контактна информация, връзка към официалния уеб сайт (ако има такъв), и най-важното функционалност, която директно насочва и подтиква потребителят към действие: форма за обратна връзка, форма за резервация, форма за заявка за резервация, връзка към резервационната система, бутон за поръчка или бутон за покупка. Всички тези функционалности зависят от целта и целевата аудитория, която искаме да достигнем.
От своя страна, ландинг страницата е добре да бъде с олекотен дизайн откъм html код, както и да бъде оптимизирана за търсещи машини. Важно условие е идентичността на ландинг страницата да наследява общата визуална концепция на онлайн рекламната кампания.

Успешната ландинг страница включва синтезиран отговор на всички въпроси, които провокират потребителят, когато попадне на нашата реклама в Интернет, както и го подтиква да вземе решение за действие спрямо продукта или услугата, които рекламираме.

Примери за landing pages, разработени от Калипърс:
СуперХостинг.БГ - http://www.superhosting.bg/windows/asp-hosting.php

Лукспак - http://promo.luxpac.bg/

MAGGI - https://www.maggi.bg/velikden/

Хотел Маджестикhttp://hotel.majestic-bg.com/en/promotions.php

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: 0 / 5. Гласувания: 0

Бъдете първият, който ще оцени тази статия.