Маркетинг
27.04.2010
Онлайн кампания „Ексклузивно: Гергьовден 2010” на хотел Маджестик и „Майски празници” в Клуб хотел Еврика
За втора поредна година Калипърс разработи и реализира концепция за Онлайн рекламна кампания на Majestic Hotel & Residence (http://hotel.majestic-bg.com/ ) и Клуб Хотел РИУ Еврика (http://hotel-evrika.com/ ) в Слънчев бряг. „Горещи Оферти – Лято 2010” е мотото на тазгодишната Кампания. Първи етап от Кампанията промотира Ексклузивните предложения за Гергьовден и Майски празници 2010. Почитателите на почивката на море, могат да направят резервация през уеб сайтовете на двата хотела. Основен комуникационен инструмент на Онлайн кампанията е ландинг страницата на Промоциите: http://promo2010.majestic-bg.com/, която има няколко езикови версии, за отделните целеви аудитории. Онлайн инструментите, които са използвани за генериране на трафик към промоционалната страница са реклама в социални мрежи, оптимизация за търсещи машини на уеб сайтовете, adwords кампания, банер реклама и множество офлайн активности на хотелските комплекси.

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: