
Еволюцията на инфлуенсърите
С развитието на социалните мрежи влиянието на т.нар. инфлуенсъри нарасна и все повече брандове се обръщат към тях. Интересен факт е, че всъщност инфлуенсъри съществуват от 1700 г. и тази форма на влияние върху потребителя не е ново откритие. Известният производител Джозая Уеджууд, който поставя началото на днес световно известната марка за порцелан Wedgwood, е [...]

Бъдещето на уеб рекламата е във видеото
Днес ще се потопим в една тема, която ни изкушава отдавна! Е, най-сетне дойде реда и на тази статия. След десетки видео реклами, които минаха през нашата кухня и мониторинг на такива, чиито цел сме ние самите, решихме, че е време да споделим мнение и гледна точка. В света на дигиталния маркетинг тенденциите непрекъснато се [...]

Защо Инстаграм трябва да бъде част от вашата маркетинг стратегия
Със своите над 900 милиона активни потребители и над 95 милиона публикувани снимки и видеа всеки ден, Инстаграм продължава да се развива и да привлича потребители и не показва признаци, че забавя темпото си. С такава голяма и ангажирана потребителска база, социалната медиа предоставя огромни маркетингови възможности, както платени, така и органични.
Защо е важно таргетирането при онлайн рекламата?
Едно от основните предимства на онлайн рекламата е възможността за прецизно таргетиране. В зависимост от типа платформа за интернет реклама, която се използва, се определят конкретните таргет групи. Потребителите могат да бъдат таргетирани по характеристики като демографски или географки, също така могат да бъдат таргетирани и чрез тематиката на сайтовете, които посещават.

Платформа за имейл маркетинг кампании – нов продукт на Калипърс
За да оптимизираме работата си при създаването на имейл маркетинг кампании, разработихме собствена платформа за техния мениджмънт и статистика.