Маркетинг
13.07.2018
Скоро Facebook ще добави нова възможност за реклами с обогатена реалност – Augmented Reality (AR) ads

Искаме да споделим една гореща новина, която предстои да стане актуална тема в управлението на Facebook кампании. Като агенция, която активно работи с бизнес възможностите на Facebook, с любопитство ще следим и експериментираме този вид реклама, когато стане достъпна за широката аудитория.

На 10 юли социалният медиен гигант Facebook обяви, че е започнал да тества AR (Augmented Reality) реклами в рамките на страницата с новини (Newsfeed), за да може да добави още повече ефективност при пазаруване. Защото безспорно един от най-добрите начини за убеждаване на потребителите да закупят даден продукт, е да имат възможност да видят и да добият представа как може да им послужи в реалния живот.

Идеята е тези нови реклами с обогатена реалност да позволят на потребителите да взаимодействат с различни продукти. Например, ще могат да пробват избран чифт очила от Michael Kors или червило от Sephora, или дори да видят как един нов диван ще се побере в ъгъла на хола им. От Facebook споделят, че марките, които ще изпробват AR рекламите през това лято ще бъдат: Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair and King.

Това не е първият път, когато Facebook е тествал обогатена реалност в рекламната си тактика. Преди време социалната мрежа тества позиционирането на този тип реклами в популярното приложение Messenger и съобщава, че тогава при марки като Nike и Asus се е наблюдавала висока ангажираност на потребители, които са взаимодействали с този AR опит.

Тай Ахмад-Тейлър, отговорник за маркетинговите решения на Facebook заяви, че тези реклами ще позволят на компаниите да „преодолеят разликата“ между онлайн и офлайн пазаруването.  

По принцип хората трябва да отидат в даден магазин, ако искат да пробват очила например. Особено дамите наистина обичат това преживяване, но когато ежедневието е доста натоварено, често не остава време за обикаляне по магазините. Затова идеята на Facebook е чрез рекламите с обогатена реалност (AR ads) потребителите да могат да пробват определени продукти от вкъщи.

Тези нов тип реклами ще изглеждат като стандартните Facebook реклами, но ще имат опция за кликване “Tap to try it on” („Докоснете, за да опитате“) и потребителите ще бъдат посрещнати с възможностите на обогатената реалност. И разбира се, отново ще има лесна функционалност за кликване за закупуване.

Това ще бъде изключително подходяща и надяваме се успешна реклама за онлайн магазините.

Ако имате нужда от креативен и опитен партньор в управлението на Вашите реклами във Facebook и социални профили, свържете се с нас! Очакваме Ви!

Линк към оригиналния материал: https://www.digitaltrends.com/social-media/facebook-ar-ads/ 

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван