3 ключа за успешна имейл маркетинг кампания (част II)

Замисляли ли сте се някога защо имейлът ви е пълен с толкова съобщения, а вие нямате желание да прочетете почти никое от тях? Не? Вероятно хората, които ви ги изпращат също не са се замисляли, защото иначе щяха да се постараят да ги направят така, че да не бъдат изтрити на секундата! :) Ето нашите три бързи и прости съвета, които които е добре да следвате, ако не искате и вашите имейл маркетинг усилия да се озоват в папката „Кошче“.

Правете имейл кампании само ако наистина имате какво да кажете и предложите

Изглежда очевидно, нали? Въпреки това, много компании не го спазват и разпращат бюлетини и предложения повече „за спорта“, отколкото защото наистина разполагат с интересна за потребителите информация или с наистина примамливо предложение. И при имейл маркетинга, както при всеки друг маркетинг, водещо трябва да е съдържанието. Ако сте решили да правите бюлетин, например, първо се убедете, че начинанието ще е регулярно, информацията постоянна, актуална и най-важното интересна за потребителите ви.

Ако пък изпращате някаква оферта, уверете се, че тя е достатъчно добра. Какво ще стане ако не го направите? Потребителите ще отворят имейла ви, ще видят, че няма нищо, което да представлява интерес за тях и ще го затворят. А какво мислите, ще стане със следващите имейли, които изпратите? Нашето предположение – дори няма да бъдат отворени.

Преди да създадете своята имейл кампания си задайте няколко въпроса:

  • Каква е целта на тази комуникация?
  • Какво предлагам на получателите?
  • Как ще анализирам резултатите и ще измеря успеваемостта на кампанията?

Отговорите им ще ви помогнат да избистрите идеите и целите си преди да сте започнали същинската работа по имейл кампанията.

Покажете, че ви е грижа

Доста от нас получават десетки имейли на ден. Повечето от тях ни предлагат да свършим нещо – да изпробваме нещо, да свалим някоя програма за тест, да харесаме някой във Facebook, да купим нещо и още, и още. Входящите ни кутии са се превърнали в истински хаос, в който постоянно някой иска нещо от нас! Всичко е НА ПРОМОЦИЯ, САМО ЗА НАС и е ПОСЛЕДНА ВЪЗМОЖНОСТ. Отегчително, не мислите ли?

Вместо да създавате фалшиво усещане за спешност или ексклузивност, опитайте се наистина да бъдете полезни на потребителите. Предложете им възможност да тестват, удължете сроковете, в които могат да се възползват от нещо, дайте им интересна и ценна информация.   

Това може и да ви изглежда като по-бавния и труден път към лоялността и доверието на потребителите, но ви гарантираме, че той е успешния. Ако заложите на грижата и отношението, ще си гарантирате, че и следващите ви имейли ще бъдат отваряни и може би дори очаквани с нетърпение!

Коментирайте статията

Блогът на Калипърс е изграден върху WordPress