Маркетингът в социалните медии – как най-бързо да наложим бранда си

Според най-големия статистически портал в света – Statista, потребителите на социалните мрежи в световен мащаб са повече от 1,8 милиарда. Очаква се до 2018 година те да надхвърлят 2,4 милиарда. При тези данни и прогнози не е учудващо, че почти няма компания, която да не е представена поне в няколко социални мрежи. Не е трудно да забележим, обаче, че някои компании навлизат доста по-бързо и се адаптират по-лесно към особеностите и спецификите на социалните медии, докато други срещат затруднения и не успяват да постигнат желания успех и последователи. 

Според нас има няколко ключови елемента, които ще помогнат на всяка компания да създаде по-качествени бизнес профили и да наложи марката си по-бързо в подходящите за нея социални медии.

Не създавайте профили във всяка социална мрежа, само и само, за да бъдете навсякъде. Проучете къде са вашите потребители и се позиционирайте там. Обикновено две или три социални мрежи са достатъчни.

Не спестявайте от качествената поддръжка на социалните ви профили. Много хора твърдят, че не могат да си позволят да ангажират агенция, която да се грижи за поддръжката на профила на компанията им. Истината е, че не можете да си позволите да НЕ ги поддържате професионално и ефективно! Не и когато в социалните мрежи има толкова много настоящи и потенциални клиенти, не и когато конкурентите ви влагат средства, време и усилия и изграждат отношения с тях. Доверете ни се, притежаваме богат опит. За екипа ни ще бъде предизвикателство да поеме поддръжката и на вашите профили в социалните медии.

Залагайте на качествено съдържание и професионален дизайн. Без добро съдържание не съществува нито маркетинг в социалните мрежи, нито и-мейл маркетинг, нито SEO. Проучете от какво се интересуват потребители ви и им го дайте. Предлагайте помощ и качествена информация. Благодарните и доволни потребители е много по-вероятно да се превърнат във ваши клиенти.

Общувайте с потребителите. Не излъчвайте еднопосочно, без активно да се интересувате от обратната връзка и да осъществявате диалог. Не се опитвайте да продавате на всяка цена преди да сте изградили емоционална връзка с феновете си. Хората искат да бъдат чути, а мнението им да бъде взето под внимание.

Изградете доверие към компанията. Продажби може да има само когато хората ви вярват, а това не е нещо, което се случва за ден или за месец. Изграждането и поддържането на социални профили е неспирен процес, по който се работи непрекъснато и се отплаща добре!

Да наложите бранда си в която и да е социална мрежа не е лека задача. Времето и ресурсите, които трябва да инвестирате са сериозни, но това е стъпка, без която съвременния маркетинг е немислим. Социалните мрежи отдавна не са място, на което просто да споделяте мислите си. Те са новият инструмент за общуване с широката аудитория и връзката с вашите реални и потенциални клиенти. Ако успеете да го направите добре, резултатът ще е доволни клиенти и много повече продажби!

Ние имаме повече от 6 години опит в създаването и реализирането на дигитални маркетинг стратегии. Ако вие или компанията ви имате нужда от професионалисти, които да се грижат за вашето успешно и ефективно онлайн присъствие, свържете се с нас на 0899 134 442!

 

 

Коментирайте статията

Блогът на Калипърс е изграден върху WordPress