Маркетинг
12.08.2014
Без повече „Харесай, за да…“ във Facebook

Една от много дейности, които екипът ни осъществява, е поддръжка на социални профили на нашите клиенти.

Наличието на интересен и добре поддържан профил в социалните канали отдавна не е лукс или допълнителна екстра, а задължителен елемент от комплексната комуникация между една компания и нейните настоящи и бъдещи контрагенти.

За да сме винаги в крак с последните актуализации и тенденции, ние не спираме да следим всяка новост, която социалните мрежи въвеждат. Една от последните промени в най-популярната социална мрежа в света – Facebook, е вече налице. Тя е изключително важна, тъй като забранява популярния like-baiting подход при промотирането на фен страници, постове, игри и приложения.

Like-baiting-а най-общо е изискване за “Like” или „Share” от потребителите, за да могат да получат достъп до съдържанието на дадена фен страница или приложение, или за да участват в някоя игра например.

С въвеждането на тази промяна like-baiting-a на практика вече няма да може да се използва или ако някой все пак реши да наруши забраната, рискува профилът му да бъде деактивиран...

Това е само част от редица промени в алгоритъма на Facebook, които целят изчистване на Newsfeed-а на потребителите от ненужна или нежелана информация и повишаването на удовлетвореността на потребителите от интеракциите им с Facebook. Така например през януари тази година социалната мрежа промени алгоритъма си така, че да се показват по-малко статуси, които съдържат само текст, което принуди много фен страници на компании да започнат да използват повече картинки.

Голяма част от осъществените промени се отразиха негативно на фен страниците на компаниите, които бързо установиха, че рийча на постовете им спада драстично. С въвеждане на забраната за like-baiting възможностите за ангажиране на феновете и стимулирането им да извършват определени действия, желани от компаниите, намаляват допълнително.

Това от една страна силно затруднява комуникацията с феновете, но от друга има положителен ефект и налага създаването на оригинално и интересно съдържание и приложения, провокира иновативност и креативност, и помага за цялостното повишаване на качеството на информацията, която се комуникира през Facebook.

За да отговорим на новите условия, но и да останем интересни и актуални, ние вече разработваме поредното Facebook приложение за любим и много обичан от феновете си клиент, ще ви го представим съвсем скоро!  :)

Ако имате нужда от качествено и професионално поддържане на вашата фен страница, независимо коя социална мрежа сте избрали, не се колебайте да ни потърсите на  0899 134 442!

 

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: