Маркетинг
08.12.2011
Защо ландинг страницата е важна за интернет кампанията ни

Ландинг страницата е един от най-важните елементи на онлайн кампанията. Тя е вид уеб сайт, който съдържа синтезирана информация за комуникирания продукт или услуга. Обикновено е с много атрактивен дизайн и задължително включва в себе си така нареченият Call-to-action елемент, който предизвиква потребителят да направи конкретно действие (поръчка, заявка, покупка, резервация и др.) в зависимост от целите на комуникацията.
Често рекламодателите пропускат инвестицията в изработка на ландинг страница за . Много често тази инвестиция е продиктувано обикновено от незнанието с какво и как може да помогне тя кампанията им,  с какво може да навреди липсата ѝ, както и спестяване на бюджет. Но, оптимизацията на бюджета, води до ясни пропуснати ползи за самата кампания, както и рекламодателя й.

Колко важна е в действителност една ландинг страница?

Ландинг страницата е изключително важна поради няколко фактора:

  1. Релевантност
  2. Оценка на рекламите
  3. Статистика
  4. Познаваемост и идентичност

Трябва да отбележим, че създаване на ландинг страница само за да има такава, също, не е препоръчително. Изработката на ландинг страницата е процес и много важен етап от онлайн кампанията. Тя трябва да бъде добре обмислена, с впечатляваща визия, подчинена на идентичността на марката, съобразена с целевата аудитория, целите на кампанията, уеб тенденциите и т.н. В същото време, трябва да се зарежда бързо и допълнително да мотивира потребителят да извърши конкретното действие. Изключително важно условие за успешната ландинг страница е и нейното текстово съдържание (copywriting). Създаването на текстове за ландинг страници е изкуство.

Препоръчително за ландинг страниците е да бъдат разположени на лесно запомнящ се домейн, под домейн или под секция на основния уеб сайт.  Това улеснява споделянето и промотирането им по време на онлайн кампанията. Единствено качествената ландинг страница допринася за успеха на интернет рекламната кампания. Повече информация за структурата и съдържанието на качествената ландинг страница тук!

Примери за ландинг страници, разработени от Калипърс:

KAI - http://promo.kai.bg/

СуперХостинг - http://www.superhosting.bg/VisibleHosting/

СуперХостинг лятна кампания - http://calipers.bg/Campaigns/SuperHosting.bg/SummerPromo/Site/

Дом Хармония 10 години - 10% отстъпка - http://promo.domharmonia.bg/

Свържете се с Калипърс, за да изградим вашата качествена ландинг страница и ефективна интернет кампания: office@calipers.bg

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван

2

Коментара

Мерси за статията!

PS: Относно bold-натите “ландинг страници”, предполага се, че вие най-добре знаете, че се bold-ва нещо, на което се иска да се акцинтира внимание, а не просто едно и също словосъчетание (“ландинг страници”) в целия текст… Наистина, както каза Рая, не е готино и дори малко дразнещо за крайния потребител.

Аз пък като потребител не харесвам излишното болдване на думите, както в случая “ландинг страница”. Знам, че за Гугъл сигурно помага, но за мен като човешко същество не е готино 🙂