Маркетинг
21.04.2011
Видим ли е бизнесът ви в интернет?

Присъствието в интернет е ключов фактор за успешен бизнес.  С развитието на онлайн платформите за реклама и социалните мрежи, с повишаването на популярността на блоговете, фермите за съдържание и порталите за споделяне на информация, интернет общуването заема все по-голямо и централно място в ежедневието ни.
Ако бизнесът не присъства в интернет и не го използва като комуникационен канал, рискува да бъде пренебрегнат и изолиран от клиентите си и от потенциалните такива.

Подходящ ли е интернет за всички видове бизнес? Отговорът определено е да, дори на пръв поглед да изглежда, че интернет не е подходящото място за вашия бизнес. Ако бизнесът ви няма уеб сайт, то търсачки като Google и Bing няма как да го индексират и следователно ще бъдете неоткриваем за голяма част от потенциалните си клиенти. Минималното, което трябва да направите за да бъдете видими в интернет пространството, е да изградите или да поръчате на специализирана фирма да изгради уеб сайт за вашия бизнес.

Под каква друга форма може да присъства бизнесът в интернет? Интернет инструментите са разнообразни и непрекъснато се развиват. Най-често използваните в България са: корпоративен блог, промо сайт, Facebook страница и реклама, Twitter профил, LinkedIn профил и реклама, интернет рекламатекстова и банер реклама, имейл реклама, създаване на връзки към уеб сайта на компанията (Search Engine Submission – SES).
По-новите инструменти са порталите за споделяне на информация и линкове като Svejo.net и Twist.bg, канали в YouTube, включване в сайтове за колективни ваучери и промоции, позициониране на фирмата на карта в Bgmaps и Google places. Големите рекламни платформи и социалните мрежи непрекъснато развиват портфолиото си от продукти и предлагат нови възможности.  Facebook, например, от скоро предлага пробно платформа за ваучери за групови сделки в интернет, а Google се ориентира и към реклами за мобилни сайтове.

Присъствието на бизнесът ви в интернет е ключов фактор за успеха и развитието му. Това е вярно само, когато обликът ви в уеб е изграден и поддържан от професионалисти, които следят динамичното развитие на бранша и могат да направят коректен анализ коя маркетингова стратегия в уеб, ще бъде най-полезна за вас.

Свържете се с Калипърс, за да изградим и реализираме онлайн маркетинг стратегия за вашия бизнес: office@calipers.bg

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван

3

Коментара

Най-лесната и евтина част е създаването на сайт. Всеки си казва направих сайта и почвам
да печеля. Но дали е така? От там започват главоболията с непредвидима в повечето случаи
инвестиция в оптимизация, която като стойност превъзхожда двойно началния етап от бизнеса.

.

Направата на сайт в момента е по-лесна от когато и да е било. Съвсем различно обаче стоят нещата, известно време след като е пуснат сайта и собственика му се запита, защо няма никой? Тогава вече започва едно четене, едно питане и накрая всеики разбира къде е отговора 🙂

Спомням си времето когато да имаш сайт в интернет беше лукс. Сега вече е различно. За няколко минути може да се създаде сайт при това напълно безплатно. Естествено ако трябва да изглежда професионално направен собственика ще трябва да се бръкне, но като цяло пак услугата няма да му излезне скъпо.