Дизайн
19.07.2010
3D KAI Builder със собствена идентичност

Едно от първите неща, от които се нуждае един продукт, за да бъде наложен на пазара, е да има уникална идентичност.
В основата на разработката на идентичността стоят целите, целевата аудитория, мисията на продукта.
За нуждите на KAI GROUP за анонсирането на новия онлайн продукт на марката (3D KAI Builder), трябваше да създадем атрактивна връзка към приложението 3D KAI Builder.
Графичната концепция трябваше да стъпи върху идентичност на новата марка, която предстоеше да се появи на пазара. Анализирайки идентичността на KAI, целите на новото онлайн приложение и функционалностите му, решихме да разработим идентичност, която да го идентифицира и в същото време да носи наследствеността на марката KAI, под чиято „шапка“ щеше да се промотира 3D KAI Builder.

Създадохме лого, което комбинира в себе си името на приложението, логото на KAI и визуален елемент, който предизвиква асоциация за 3D обект. Цветовата комбинация е изцяло подчинена на идентичността на KAI: червено и черно.

Така, създавайки логото, вече имахме основния елемент, върху който да стъпим при разработка на анонса в уеб сайта. Създадохме атрактивен банер, тип Splash screen, в чийто сценарий подчертахме 3D усещането на приложението.

Повече за 3D KAI Builder, можете да научите тук http://kai.bg/, където свободно можете да проектирате своята баня.

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания:

Оставете своя коментар към тази статия:

Имейл адресът ви няма да бъде публикуван

2

Коментара