Дизайн
06.05.2010
Ролята на Брандинга в уеб – повод: „Гергьовден” в www.maggi.bg
Брандингът на дадена марка в Интернет е особено важен инструмент за задържане на потребителския интерес, изграждане на лоялност на клиентите,
демонстрира отношение, внимание и грижа към очакванията и нуждите на потребителите. Успоредно с тематичното брандиране на офлайн активностите
на марката, трябва да се отделя внимание и стратегическа важност на онлайн брандирането. Класическите поводи за онлайн брандиране са: настъпването
на нов сезон, Коледните и новогодишни празници, Великден, 1 юни, Гергьовден, именни дни, годишнина на марката/компанията, спортни и културни
събития, към които или чрез които марката има маркетингова обвързаност.

Подходът към тематичното брандиране на онлайн каналите на даден бранд, трябва да бъде добре планиран и анализиран. Употребата на неточни похвати и акценти в него, може да навреди или да направи брандинг кампанията не толкова успешна и популярна.

Брандингът в Интернет трябва да обхваща успоредно всички онлайн инструменти на марката: уеб сайт или секция в сайта, нюзлетър, банери, текстова реклама в социални мрежи, послания, съдържание на брандираните елементи.

По повод днешния национален празник “Гергьовден”, Калипърс създаде празничен брандинг на онлайн активностите на MAGGIwww.maggi.bg.

Брандирахме долната част на визията на сайта с тематични гергьовденски елементи, създадохме рекламен банер, който рекламира предложения на MAGGI за празничната трапеза и отвежда потребителят към секция, където всеки ден може да бъде прочетена различна рецепта за готвене, създадохме секция „Гергьовден” (https://www.maggi.bg/gergiovden/) , в която потребителите могат да се прочетат за Празника, брандирахме и разпратихме празничен нюзлетър за Гергьовден.

Честито на всички Именници! :)

Свържете се с нас: office@calipers.bg, за да разработим и реализираме цялостна концепция за вашите предстоящи активности и последващия брандинг към тях.

Вашата оценка:

Достигнат рейтинг: / 5. Гласувания: